poniedziałek, 21 maja 2012

BEAUTIFUL STORY

MOJE KOCHANE!
WŁAŚNIE DODAŁAM KILKA ZDJĘĆ Z PONIŻSZEJ ZAPOWIEDZI :) PRZYPOMINAM ŻE ZNAJDZIECIE JE W ZAKŁADCE MOJE STYLIZACJE.

SERDECZNIE ZAPRASZAM! :)

Wspominałam ostatnio o podjęciu współpracy z dwoma sklepami. Są to sklepy:
GLITTER  i PRETTY GIRL
Butiki są godne polecenia. Mają świetne rzeczy w przystępnej cenie :)
Wczoraj byłam na sesji zdjęciowej ze wspaniałą ekipą! Efekty możecie ocenić już teraz. Podkreślam jednak że zdjęcie jest dopiero zapowiedzią.  Przygotowałam 8 stylizacji narazie zobaczycie dwie :)  Resztę zdjęć będziecie mogli obejrzeć w zakładce MOJE STYLIZACJE.

ZAPRASZAM


Foto: Nicholas Javed
Make-up: Karina Make UP
Fashion Stylist: Karolina Ukleja :)
Szczególne podziękowania dla firm Glitter i Pretty Girl


9 komentarzy:

  1. Nie moge się doczekać tych zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne zdjęcie! dziękuję za odwiedziny:) również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA WSZYSTKICH ZDJĘĆ Z TEJ SERII KTÓRE ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE MOJE STYLIZACJIE (przypominam również że zdjęcia nie są mojego autorstwa!)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, super stylizacje i świetne zdjęcia :) Odpowiedni fotograf, cudowne modelki i można zdziałać cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. just came across your blog and really really like it! :) definitely following you now & would be more than happy if you took a look at my blog!
    maybe you can become a follower on bloglovin or FACEBOOK too!? it would mean a lot!!! :)
    xx love

    http://la-pulcinella.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie PRETTY GIRL, jak to sie stalo, ze nawiazalas z nimi wspolprace?
    dziekuje za komentarz:*

    Startuje w konkursie MISS POLKA 2012:)
    bardzo proszę o pomoc i zagłosowanie na mnie :*:)
    http://www.polka2012.pl/polka-1775.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś czas temu pracowałam w telewizji i wypożyczałam tam ubrania do programów.... a teraz wypożyczam do sesji :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)