czwartek, 12 lipca 2012

CÓŻ ZA NIESPODZIANKA :)

Jakiś czas temu dostałam wiadomość z propozycją zorganizowania wystawy moich zdjęć w jednym z Warszawskich klubów. Nie przypuszczałam że moje prace nadają się na wernisaż :) Po dłuższym przemyśleniu zgodziłam się i 23.08.2012r. odbędzie się event na którym będą wywieszone moje zdjęcia. Także teraz ruszam z sesjami! I korzystając z okazji zapraszam wszystkich z Warszawy. Jeżeli chcecie się wybrać na taką imprezę napiszcie do mnie meila z imieniem i nazwiskiem. ZAPROSZENIA DLA DWÓCH OSÓB!
a tymczasem zostawiam zdjęcie mojej pięknej Julki z sesji którą ostatnio zrobiłyśmy :)


3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcie :) Podoba mi się piórko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)