wtorek, 2 października 2012

MÓJ MAŁY SHOWROOM

Jeśli jeszcze ktoś nie wie to właśnie sie dowie :) Od jakiegoś czasu wypożyczam ubrania (na różne okazje nie tylko do sesji zdjęciowych). Mam mały showroom. Narazie wszystkie rzeczy trzymam w domu ale cały czas myślę nad czymś większym. Generalnie kupuję ubrania w second hendach i przerabiam lub sama szyję (narazie robię bardzo mało rzeczy...wszystkie nadają się tylko na sesje a wszystko dlateg że nie mam maszyny)
Tak więc jeśli jeszcze nie widziałyście to zapraszam na facebooka
                          

                             http://www.facebook.com/WypozyczanieUbranSesjeZdjeciowe





3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za polubienie mojego bloga :-) Właśnie przejrzałam Twoje stylizacje i muszę przyznać, że zdolna z Ciebie bestia! No i piękne masz te modelki! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje serdecznie i zapraszam częściej :D

      Usuń
  2. Masz talent:)) pooglądałam zdjęcia i baaardzo mi się podobają:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)