środa, 27 marca 2013

MOJA SESJA

Lubię wracać pamięcią do mojej pierwszej sesji. Delikatnie świeciło słońce dzień był mroźny a my byliśmy lekko ubrani (jak na marcową pogodę).
Miałam wtedy możliwość wystylizowania nas do pierwszego projektu w moim portfolio.
Wybrałam styl elegancki, ponieważ zawsze wygląda dobrze poza tym chciałam aby stylizacja  idealnie prezentowała się na zdjęciach. Cała sesja trwała 4-5 godzin.
To był 2009 rok fotografie wykonała bardzo zdolna dziewczyna z Warszawy - Monika Gruszka. Niestety nie miałam już okazji pracować z Moniką...Nigdy również już jej nie spotkałam ale serdecznie dziękuję za piękne zdjęcia.
Przez te kilka lat dostawałam propozycje współpracy od różnych fotografów. Czasem się zgadzałam często również odmawiałam. Może dlatego że bardziej odpowiada mi obecność po drugiej stronie obiektywu i zajmowanie się przygotowaniem stylizacji, zrobieniem makijażu oraz wykonaniem zdjęć.
Ps.To są moje naturalne włosy :)



Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Karolina






 
 
 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia:)
    również będę częściej zaglądała na twojego bloga i dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetne, szczególnie podoba mi się trzecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!
    Jestem zachwycona. Świetny blog
    Pozdrawiam MAYA:**

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing photos darling. would you like to check out my blog too maybe we can follow each other? xoxo

    www.roxysun.com

    OdpowiedzUsuń
  5. definitely love your sense of style and good tasre! like a fresh air
    love it!

    hope youll follow back <3
    www.malesclutch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog i notka :3 piękne zdj *o*
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony : >
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam,AnJa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)