wtorek, 19 marca 2013

NA SESJE

Z niecierpliwością czekam na poprawę pogody. Mam nadzieję że w weekend swoją obecnością zaszczyci nas słońce  :)
Ale dziś nie o pogodzie.... Wczoraj wybrałam się na zakupy do sh. Znalazłam dwie ciekawe rzeczy - czarną sukienkę i spódnice w kwiaty.
Dzisiaj postanowiłam przygotować zestawy które wykorzystam na sesji.

Pierwszy zestaw:
spódnica - sh (Warszawa)
bluzka (sukienka) - FREESIA COLLECTION (butik w Garwolinie)
botki - RYŁKO
torebka - sh
biżuteria - srebrna bransoleta H&M / czerwona skórzana APART / charmsy APART / pierścionki - srebrny GLITTER, czerwony ZIELONY KOT
 
Drugi zestaw:
kurtka - sh (Garwolin)
sukienka - sh (Warszawa)
buty - pochodzą z mojej szafy/postanowiłam je odświeżyć dlatego dodałam złoty akcent




 
 
 
 
 Przed sesją delikatnie zmienię wygląd zestawów.
Napewno dodam biżuterię wypożyczoną z butiku GLITTER
 
 

4 komentarze:

  1. Thank you so much for your sweet comment, nice pics!
    Your blog is awesome! I'd be really glad to follow you:) on gfc! i hope u'll follow me back!
    Hope to see you soon on my blog.
    Kisses

    www.hopethinkknow.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest śliczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica z pierwszego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale perełki udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)