piątek, 22 marca 2013

PIERWSZE ZDJĘCIE

Moja przygoda z fotografią zaczęła się w 2011 roku. Swoje pierwsze zdjęcie (na sesji) zrobiłam aparatem cyfrowym. Miałam możliwość współpracy z doświadczoną modelką dlatego na pewno było mi łatwiej. W tamtym roku dzięki uprzejmości klubu THE EVE dostałam możliwość zorganizowania mojego pierwszego wernisażu.Od tamtego czasu zrobiłam mnóstwo zdjęć i powoli zaczynam myśleć nad kolejną wystawą.
Nadal się uczę.... Zmieniłam aparat na lustrzankę a także kupiłam część rzeczy do studia.

Dla zainteresowanych zostawiam moją pierwszą fotografię :)






modelka: Justyna Tomaszewska
foto/style/make-up: Karolina Ukleja

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie <3
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow nice photo!!!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  3. HELLO! HOW'S IT GOING? :) I love the passion you have for your blog! I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Also on bloglovin, facebook, instagram, twitter, tumblr and even lookbook if you want :3 <3

    NEW POST UP, YOU HAVE TO SEE IT :)

    Steven

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne,wyraźne i kolorowe zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)