piątek, 26 kwietnia 2013

GOLDEN FASHION - BIŻUTERIA Z PRAWDZIWĄ HISTORIĄ

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam niezwykłą biżuterię :

 

Zapraszam do odwiedzenia strony:
 https://goldenfashion.pl/
 a także zachęcam do polubienia fanpagu:
https://www.facebook.com/GoldenFashionPL?hc_location=stream

Moją uwagę przykuł piękny pierścionek który zobaczycie na stronie startowej.

cena - 859zł.
 
 
Ale to nie jedyna perełka która wpadłam mi w oko. Znalazłam jeszcze dwa przepiękne złote pierścionki a także świetną srebrną bransoletkę.

cena - 750zł.
 
cena - 695zł.
 
cena - 95zł.
 
 
 
Wzory na pierścieniach nadają im szlachetności oraz oryginalności. Wybrałabym je do romantycznej, dziewczęcej stylizacji.  A Wam która z rzeczy przypadła do gustu? Z czym byście ją połączyły?

Pozdrawiam
Karolina



                                                                       zestaw stworzyłam na domodi.pl

1 komentarz:

  1. Pierścionek z kobaltowym oczkiem jest piękny:)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)