poniedziałek, 29 kwietnia 2013

MAJÓWKA

Witajcie,
Czy jesteście już przygotowane na majówkę? Morze, jezioro a może wycieczka za miasto?
Ja w tym roku wybieram się do rodziców. Sady, łąki, rzeka - piękny krajobraz, który pozwala na 100% relaks. Mam nadzieję że pogoda będzie nam przychylna a długi weekend nie minie tak strasznie szybko :)
Ps. Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw na słoneczne dni.
 
Pozdrawiam
Karolina
 
 
 
                                                                       Zestaw stworzyłam na domodi.

4 komentarze:

  1. ja mam akurat komunię w tę majówkę, więc szykuje się wyjazd do rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy tu proponujesz:) Ja na majowy dzień wyciągnęłam szafy kobaltową sukienkę:)
    Pozdrawiam serdecznie, i oczywiście zapraszam do mnie w wolnej chwili :)Chętnie zaobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar spakować rower i udać się na różne ścieżki rowerowe :)
    Świetne są te buty!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great photography.
    Loving your blog!
    perhaps you'd like to follow each other.
    Let me know.

    I follow allright.

    Greetings Emma Wunderbar.

    http://emma-wunderbar.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)