środa, 3 kwietnia 2013

SPOTKANIE

Witajcie,
wpadł mi do głowy pewien pomysł dlatego mam do Was pytanie. Czy mój blog odwiedzają blogerki z Warszawy czy też osoby które bywają w stolicy? Chciałabym zorganizować spotkanie na którym porozmawiamy o modzie a także zobaczymy co ciekawego oferują nam sklepy w tym sezonie.
Dla pierwszej osoby która się zgłosi przewidziałam mały upominek :)
A tymczasem zostawiam inspirację



Pierwszą na listę wpisuję Nikolę Jaworską - http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/





 
 
Zdjęcia pochodzą z internetu
 

7 komentarzy:

  1. STUNNING !
    RUN TO ME FOR A ....blue touch!!
    Kissy Kissy
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous... Cool Photos!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się wybrała na warszawskie spotkanie!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,dziękuję :-). Muszę przyznać,że dawno tam nic nie dodawałam,bo całkowicie mnie pochłonął mój drugi, kosmetyczny blog - http://kosmetycznastudnia.blogspot.com ;-).Nie mieszkam w Wa-wie,ale tam studiuję :-).

      Usuń
  4. I adore that Dolce & Gabbana baroque sunglasses! ;D

    Kisses,

    Benedetta

    www.daddysneatness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem za :)jestes bardzo kreatywna osobą, chetnie Cie poznam moze wspolnie zorganizujemy co ciekwaego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny. Napisz mi meila z imieniem i nazwiskiem oraz z linkiem do bloga.

      Pozdrawiam
      Karolina ukleja.karolina@wp.pl

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)