poniedziałek, 8 kwietnia 2013

ZESTAW - TRENCZ


Na stronie VINTED.PL opublikowana została moja notka na temat trenczy: http://www.vinted.pl/blog . Dlatego postanowiłam zostawić Wam zestaw który właśnie stworzyłam na stronie domodi.
Dzisiaj mamy piękny wiosenny dzień...Nareszcie możemy pomyśleć nad cieńszymi a także kolorowymi zestawami. W moje szafie króluje raczej kolor czarny. Jednak staram się aby mój strój miał chociaż jedną jasną rzecz. A jak to jest z Wami? Macie swój ulubiony kolor? Czy może kochacie wszystkie?


Chętne osoby zapraszam do nadsyłania zdjęć w swoich stylizacjach wiosennych, ponieważ planuję otwarcie nowej zakładki z Waszymi stylizacjami.


Pozdrawiam
Karolina


2 komentarze:

  1. szalenie podobają mi się takie delikatnie rozkloszowane trencze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam trencze! a ten jest boski!!
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)