środa, 3 kwietnia 2013

ZESTAW - SUKIENKA

Dzisiaj trochę o sukienkach.
 
Sukienka z zestawu (który wykonałam na domodi) pochodzi od Even&Odd  i kosztuje - 89zł.
  
 
 
 
Wybrałam również dwie ciekawe propozycje które znajdziemy w sieciówkach. Osobiście przymierzałam pierwszą sukienkę i muszę przyznać że wygląda bardzo dobrze. Natomiast jeśli chodzi o drugą mogę tylko napisać że świetnie się prezentuje. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądała na modelce.
 
1. Stradivarius - 159,90zł
 
 
2. H&M - 79,90zł
 
Zdjęcia pochodzą ze strony stradivarius i h&m.
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. ta miętowa z H&M super:)
    zapraszam do mnie na nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cute look blue!

    I'd like to follow each other! I follow you now, hope we keep in touch!

    http://www.ilmiopiccolocapricciobyfabiola.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)