wtorek, 7 maja 2013

KONKURS

Nie wiem czy znacie Republikę Artystyczną:

 
której właścicielką jest Anna Dunin Holecka.
W ostatniej sesji wykorzystałam naszyjnik zaprojektowany przez Anię:

 
W najbliższy czwartek tj. 09.05 obchodzę urodziny i imieniny, dlatego pomyślałam o zorganizowaniu konkursu. Zapytałam Anię czy zgodziłaby się aby nagrodą została jakaś rzecz z jej butiku. Dostałam pozytywną odpowiedź  :)
Mam nadzieję, że zawalczycie o piękne prezenty które dla Was wybrałam. A tymczasem zapraszam na fanpage Republiki  https://www.facebook.com/pages/Republika-artystyczna-bi%C5%BCuteria-autorska/110137479052036
 
 
Ps. Informacje dotyczące konkursu zamieszczę w czwartkowym poście. Dodam jeszcze, że nagrodą nie będzie naszyjnik :)
 
 
Pozdrawiam
Karolina

2 komentarze:

  1. O taką biżuterię warto powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać tego konkursu . Na pewno wezmę udział ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)