piątek, 10 maja 2013

MOJE OMBRE

Wieczór urodzinowy spędziłam w greckiej restauracji Meltemi. Muszę przyznać, że był to świetny dzień.  Serdecznie dziękuje za wszystkie życzenia :)
Wiem, że nie wstawiam swoich zdjęć zbyt często, ale dzisiaj chcę się pochwalić moimi ombre hair :) Kolor na zdjęciu wyszedł trochę inaczej ale w rzeczywistości odcień jest świetny.
 
 
 
 
 
Mój prezent urodzinowy. Bransoletka jest genialna :) Takie piękne rzeczy znajdziecie w butiku MADE 4 HAND na ul. Mysiej 3 w Warszawie.
 
 
 
 
Ps. ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE :)



Pozdrawiam
Karolina

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolorek!!! i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna bransoletka;) świetne ombre! tez chciałam zrobić niestety moj fryzjer stwierdził ze mam słabe włosy i ostatecznie obciełam się, żeby je wzmocnić..;p masakra;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy..zazdroszczę!
    Zapraszam również na bloga do siebie;)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włoski :)Pozazdrościć. A bransoletka ekstra. Bardzo fajny blog :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się takie delikatne ombre.
    Zapraszam do mnie : http://weselnybox.pl/5739,Wiosnalato_2013_-_zobacz_jaka_fryzurka_b%C4%99dzie_MEGA_modna

    OdpowiedzUsuń
  6. If you like my blog :)
    maybe yoz follow back?

    Greetz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne ombre ogólnie piękne włosy :)) i super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu też robiłam sobie ombre, tyle, rozjaśnione końcówki pomalowałam na czerwono ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękną kobietą :)
    cudowny prezent!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)