piątek, 24 maja 2013

PIĄTEK

Witajcie,
jak Wam mija dzisiejszy dzień? Pogoda niestety nie dopisuje, jednak nie możemy narzekać. W porównaniu do tego co działo się jakiś czas temu w Oklahomie, u nas jest świetnie.
Jednak nie o tym dzisiaj chciałam napisać...
Jutro jadę na ważną dla mnie rozmowę, dlatego dzisiaj postanowiłam wywołać najlepsze zdjęcia z sesji które do tej pory zrealizowałam. Mam nadzieję, że fotografie pomogą mi na spotkaniu.
Magazyny które również widzicie na zdjęciu kupuję bardzo często, ponieważ czerpię z nich inspiracje - czy to do sesji, czy do moich stylizacji. Zawsze znajdę coś dla siebie.
A Wy? Który magazyn czytacie najchętniej?
Zostawiam Was ze zdjęciem i przesyłam dużo ciepła :)
 
Pozdrawiam
Karolina

 
 
 

5 komentarzy:

  1. Powodzenia!
    Przede wszystkim uśmiech i pewność siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Ja też niedawno szukałam pracy. Ciężko było, ale się udało! Wierzę że u Ciebie tez będzie pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że spotkanie się udało! :-* Również obserwuję i pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak poszła rozmowa???:)
    Szkoda, że zdjecia tylko tak daleka widoczne, bo wydają sie być piekne:)
    obserwuję/ zapraszam Ciebie również do siebie :)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najchętniej czytam ELLE. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)