środa, 8 maja 2013

URODZINOWO - IMIENINOWY KONKURS :)

Jak już wiecie dzisiaj obchodzę urodziny i imieniny :)
Z racji tego przygotowałam dla Was konkurs o którym wspominałam w poprzednim poście.
Do wygrania cztery bransoletki


Na pierwszym zdjęciu jest jedna większa a na drugim trzy mniejsze. Zdobędziecie je jeśli:

1. Klikniecie lubię to na facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Republika-artystyczna-bi%C5%BCuteria-autorska/110137479052036?fref=ts

2. Drugie zadanie będzie trochę trudniejsze :) Wyślijcie na ukleja.karolina@wp.pl propozycje stylizacji na imprezę urodzinową. Może to być:
Wasze zdjęcie, kolaż modowy, prezentacja a także wszystko to co przyjdzie Wam do głowy.
Na wiadomości czekam do 20maja do godziny 22:00
Wygrywa najlepszy pomysł!
Liczę na Waszą kreatywność :)

Pozdrawiam
Karolina Ukleja

4 komentarze:

  1. polubiłam na fb:)
    czarna06i@wp.pl
    cleo

    OdpowiedzUsuń
  2. Super konkursik...szeroka bransoleta rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne bransoletki <3
    wysłałam na emaila stylizacje i polubiłam na fb :))

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)