czwartek, 13 czerwca 2013

BELLEJU - BIŻUTERIA TWORZONA Z PASJĄ


                  Czym kierujecie się wybierając biżuterię? Ja przede wszystkim najpierw myślę o jakości i wykonaniu. Na rynku mamy wiele firm, które oferują nam piękne pierścionki, bransoletki, naszyjniki i wiele, wiele innych. Zazwyczaj jednak wolimy wybrać rzeczy w sklepie niż kupować w internecie. Przekonałam się jednak, że do końca nie jest to regułą. Przeglądając strony WWW natknęłam się na Belleju.com.
Znalazłam tam same perełki!
Zapraszam Was na stronę tego sklepu. Jeśli szukacie czegoś oryginalnego i trwałego – na pewno znajdziecie coś dla siebie. Ja zdecydowałam się na bransoletkę:


 
 
 
 
Jak sami widzicie wykonana jest w bardzo ciekawy sposób. Zrobiona z metalu hypoalergicznego, pokrytego półtora mikrona 18k złota, które utrzymuje się wiele lat , nie zmieniając wyglądu.

Bransoletka pochodzi ze ZŁOTEJ KOLEKCJI BELLEJU. Wchodząc na stronę wybieracie odpowiednią kategorię następnie klikacie w podkategorię POKRYTE ZŁOTEM 18K.

Zapraszam Was również do polubienia fanpagu na Facebooku: https://www.facebook.com/pages/Belleju/489871264368752?fref=ts
 

 
 

                 BELLEJU – NIETUZINKOWA I PRECYZYJNIE WYKONANA BIŻUTERIA

 
 
Pozdrawiam
Karolina

7 komentarzy:

  1. Ile zapłaciłaś za tę bransoletkę ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszt bransoletki to jedyne 59zł :)

      Usuń
  2. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Giveaway on my blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post! Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka faktycznie piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, można znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)