poniedziałek, 17 czerwca 2013

CZAS NA SESJE...

Witajcie,
jak Wam minął weekend?
Mi jak zwykle bardzo szybko.
Nareszcie znalazłam czas aby odwiedzić rodziców. Dzięki wyjazdowi nabyłam również nowe buty. Co o nich sądzicie? Dodam jeszcze, że są to bardzo wygodne, skórzane buty :)



Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy to wybrałam się do jednej z Warszawskich Galerii Handlowych, gdzie wypożyczyłam kilka rzeczy w sklepie Pretty Girl.
Od jutra zaczynam realizować sesje zdjęciowe w których wykorzystam wybrane ubrania i dodatki. Nie obeszło się również bez magazynów związanych z modą i urodą. Jak już wiecie od dawna jestem wielką fanką K MAG-a, dlatego w miarę możliwości staram się kupować go regularnie.  Przy okazji zakupów w Empiku wpadła mi w ręce gazeta związana z makijażem. Znalazłam w niej wiele świetnych zdjęć. Z takim przypływem inspiracji i pomysłów spokojnie mogę zabrać się za realizację sesji :) Jeśli jesteście ciekawe efektów zapraszam do odwiedzania mojego bloga.


Pozdrawiam
Karolina


 

4 komentarze:

  1. Hey !
    I like your posts and blog ! This is my first visit here but definitely not the last :) Check out my blog if you have a free minute :)Would you like to follow each other?Just let me know please,so that I can follow back.Keep on posting and remeber never give up with what you are doing. It is always hard at the beginning! xx
    Wish you a nice week!
    VIEWRAMA

    my
    fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają na bardzo wygodne, a do tego sa bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tytule pomyślałam, że chodzi o sesje egzaminacyjną i już chciałam jednoczyć się z Tobą w bólu :D
    Jak jednak widzę, spedzasz czas bardziej interesująco niż ja :P
    Czekam naw efekty!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)