wtorek, 4 czerwca 2013

NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE

Witajcie,
kilka dni temu wybrałam się na zakupy. Buszując pomiędzy sklepowymi półkami wpadły mi w oko ciekawe rzeczy. Zazwyczaj kupuję ubrania w czarnym kolorze, jednak teraz skusiłam się na coś jasnego :)
Pierwszą sukienkę zestawię z cudownym naszyjnikiem REPUBLIKI ARTYSTYCZNEJ i wybiorę się w niej.... dowiecie się za jakiś czas.
Bardzo długo szukałam dużej torby w przystępnej cenie dlatego odwiedziłam butik ZARY. Pojemna - świetnie się prezentuje.

Chciałabym aby każda z nas miała w swojej szafie jakieś kolorowe ubrania. Wtedy nasze ulice wyglądałyby o niebo lepiej :)
Napiszcie jaki jest Wasz ulubiony kolor...

Pierwsza sukienka oraz kobaltowa tunika - H&M
Pomarańczowa bluzka - ZARA
Buty - MASHA
Buty z kolejnego zdjęcia - H&M
Torba - ZARA
Kolczyki - CLAIRE'S    




Pozdrawiam
Karolina

6 komentarzy:

  1. Świetne buty !:) A co do Zary noo to nie wiem czy takie przystępne ceny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem rzeczy z Zary są drogie ALE nie wszystkie :) Torba nie kosztowała dużo.

      Usuń
    2. Ile za tą torebkę? Możesz częściej pokazywać swoje nowości :)

      Usuń
  2. 129zł :) Dziękuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)