piątek, 7 czerwca 2013

PRETTY GIRL SUMMER 2013

Witajcie,

czy odwiedziłyście już butik PRETTY GIRL? Ja byłam już kilka razy i muszę przyznać, że letnia kolekcja jest naprawdę świetna! Cudowne wzory, kolory a przede wszystkim jakość. Kilka minut temu zapukał do mnie listonosz z niewielką przesyłką. W kopercie znalazłam płytę ze zdjęciami. Szybko włączyłam laptopa i zobaczyłam genialne fotografie z sesji i kilka packshotów ubrań. Postanowiłam się nimi z Wami podzielić.
Serdecznie dziękuje za kolejną płytę :)
 Natomiast Was zapraszam do obejrzenia zdjęć a także do polubienia fanpagu na Facebooku: https://www.facebook.com/pages/Pretty-Girl/122672021083855?fref=ts
Stronę WWW znajdziecie na moim blogu po prawej stronie w zakładce POLECANE STRONY.
Mam nadzieję, że do najbliższej sesji będę mogła wypożyczyć ubrania z tego butiku :)
 
Pozdrawiam
Karolina

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Świetna kolekcja, uwielbiam tę markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great inspiration! I came across your blog and am your newest follower. I would love if you’d visit : the daily savant : and follow back (if you like)!

    I have a choose-your-prize jewelry giveaway going on now!

    : signe
    : the daily savant :

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)