niedziela, 23 czerwca 2013

STYLIZACJE - INSPRACJE - PRETTY GIRL - BELLEJU


 
       Czym kierujecie się robiąc zakupy odzieżowe? Ja zawsze staram się wybierać przede wszystkim wygodne rzeczy. Nie lubię kiedy strój mnie ogranicza... Od dłuższego czasu jestem wielką fanką ubrań PRETTY GIRL. Markę poznałam w 2010roku kiedy zaczęłam pracę w telewizji. Przemiłe Panie z butiku w Wola Parku zainteresowała współpraca, którą im zaproponowałam. Od tamtej pory staram się często zaglądać do sklepu a także na stronę internetową. Zapraszam wszystkich na zakupy do Pretty Girl.
       Jeśli chodzi o BELLEJU adres strony znalazłam całkiem przypadkiem. Jak każda kobieta uwielbiam piękną biżuterię. Cieszy mnie fakt, że są jeszcze firmy u których znajdziemy nietuzinkowe rzeczy. Systematycznie odwiedzam ich stronę, którą polecam wszystkim znajomym.
Jakość + wykonanie - to wszystko znajdziecie na http://belleju.com/home 
 
 
PRETTY GIRL to marka z ugruntowaną pozycją na polskim rynku odzieżowym, która od ponad 10 lat kreuje modę dla kobiet ceniących wysoką jakość i oryginalne wzory.
 
 
BELLEJU "Biżuterię sprowadzamy od najlepszych producentów - również polskich, dlatego jest   trwała , piękna i niepowtarzalna jak Złota Kolekcja , Kryształowa i Strass z wyjątkowymi białymi kryształami oraz pozostała fantazyjna i kolorowa." 
 
 
ZESTAW STWORZYŁAM KILKA MINUT TEMU. BARDZO CHCIAŁABYM MIEĆ TAKI W SWOJEJ SZAFIE :)
KTÓRA STYLIZACJA SZCZEGÓLNIE WAS ZAINTERESOWAŁA?
 
Pozdrawiam
Karolina 
 
sukienka: Pretty Girl - 169,90zł
buty: Unresistable - 1699zł.
torebka: Parfois - 99,90zł
pierścionek: Belleju - 39zł
bransoletka: Belleju - 89zł

 
 
 
 
ZDJĘCIA POCHODZĄ ZE STRONY PRETTY GIRL
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)