środa, 24 lipca 2013

KAMENSKAYAKONONOVA

      Ciekawa jestem czy słyszałyście kiedyś o marce KAMENSKAYAKONONOVA. Ja zetknęłam się z tą firmą na jednym z nowojorskich portali modowych.
Marka założona przez dwie projektantki:
- Natalia Kamenska,
- Olesya Kononova
Ich pierwsza kolekcja - ubrania dla kobiet i akcesoria, ujrzała światło dzienne w 2008 roku, a już w 2010 roku rozpoczęła się produkcja obuwia.
Marka ta wyróżniana jest w największych magazynach modowych. Projektantki tworzą dla współczesnych kobiet żyjących w mieście. Szybkie tempo życia, praca i brak czasu - w dzisiejszych czasach szukamy wygodnej, a zarazem modnej odzieży. To wszystko znajdziemy w kolekcjach KAMENSKAYAKONONOVA.
Kolory od czerni, szarości, aż po "zakurzony" róż czy biel. Piękne kroje, tkaniny, a wszystko wykonane w precyzyjny sposób.
Wybrałam kilka zdjęć ze strony http://www.kamenskayakononova.com/fw2013lb.html , abyście mogły zobaczyć i tak samo jak ja, zakochać się w tych niesamowitych projektach.

Zapraszam również do odwiedzenia fanpagu:

https://www.facebook.com/KAMENSKAKONONOVA



Pozdrawiam
Karolina
 
 
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tych projektantkach, ale faktycznie bardzo oryginalne pod wzgledem kroju jak i faktury materiałow.
    Lubie takie perełki;)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mroczne projekty ale bardzo ciekawe i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)