poniedziałek, 22 lipca 2013

Laboratorio Lavgon

       Podczas pobytu w Berlinie na Fashion Weeku, miałam okazje zobaczyć wiele ciekawych kolekcji. Pierwszą z nich była kolekcja marki Laboratorio Lavgon. Najpierw dostrzegłam przepiękne barwy, następnie jakość tkanin oraz precyzyjne wykonanie.
Pani, którą poznałam na stoisku przez kilkanaście minut opowiadała mi o każdej rzeczy. Marka powstała w kwietniu 2004 roku. Ciekawym jest, że pierwsze projekty zostały wykonane w stodole przy starym wiejskim domu. Linia odzieży produkowana jest we Włoszech. Prostota, minimalizm, a zarazem oryginalność  - trzy cechy, które według mnie określają Laboratorio Lavgon.
Mam nadzieję, że w przyszłości będę miała jeszcze okazję zobaczyć te przepiękne ubrania. Nie wspomnę już o wykonaniu zdjęć dla tej firmy....


Serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony www:

http://www.lavgon.it/en/

Facebook:

https://www.facebook.com/laboratoriolavgon



Pozdrawiam
Karolina


 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)