wtorek, 23 lipca 2013

ZESTAW

Witajcie,
dzisiejszy zestaw stworzyłam z myślą o przyjęciu weselnym. Sezon ślubny mamy w pełni, także na pewno przyda Wam się pomysł na taką stylizacje.
Przeglądając biżuterię na Domodi.pl  natknęłam się na naszyjnik KUŹNI SREBRA, który zainspirował mnie do napisania tego posta.
 
Wiem, że większość z Was uważa, że na wesele nie zakładamy czarnych sukienek. Ja jednak jestem innego zdania.  Jeżeli mamy piękną czarną suknię ograjmy ją odpowiednimi dodatkami.
Nie jestem jednak zwolenniczką ubierania na taką imprezę białych ubrań. Moim zdaniem w tym dniu biel zarezerwowana jest jedynie dla panny młodej.

SUKIENKA - Paprika
NASZYJNIK - Kuźnia Srebra
KOPERTÓWKA - La Redoute.pl
PIERŚCIONEK -  Joop!
CZÓŁENKA - Carvela


Pozdrawiam
Karolina

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA IDĘ ZA JAKIŚ CZAS I MAM CZARNĄ SUKIENKĘ;)

    JAK SIĘ POSZALEJE Z DODATKAMI, TO WYCHODZI SUPER SET:)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)