piątek, 6 września 2013

JULKA

Kolejną modelką, której sylwetkę chciałabym Wam przedstawić jest Julia Kochańska, córka mojego brata ciotecznego. Pierwszy raz na sesję zabrałam ją w lutym 2011 roku. Julka była wtedy w drugiej klasie gimnazjum. Sesję zrealizował Nicholas Javed - to była nasza pierwsza współpraca.

foto: Nicholas Javed
modelka: Julia Kochańska
make-up: Karina make-up
stylizacja: Karolina Ukleja

 
 
 
Od tamtej pory minęło sporo czasu. Julka ma teraz 16 tal . Przez cały ten okres zrobiłam jej mnóstwo zdjęć. Chciałam, żeby obyła się z aparatem, a także, aby poznała pracę modelki. W chwili obecnej skupiam się na znalezieniu dla niej agencji. Mam nadzieję, że znajdę odpowiednią, która da jej wiele możliwości.
Jeżeli znajdzie się osoba zainteresowana współpracą - zapraszam do kontaktu ukleja.karolina@wp.pl
 

Ostatnia sesja zaowocowała świetnymi zdjęciami autorstwa Nicholasa Javeda. Makijaż wykonała Ewelina Frącek. Stylizacją zajęłam się oczywiście ja :)
Resztą zdjęć pochwalę się za jakiś czas....



Pozdrawiam
Karolina




 
 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)