piątek, 6 września 2013

ZJAWISKOWA KLAUDIA

Witajcie,
dzisiaj napiszę o modelce, którą jakiś czas temu poznałam, poprzez jeden z portali internetowych.
Klaudia Cichocka, bo o niej mowa jest osiemnastoletnią modelką z agencji Charme de la Mode. Swoją karierę rozpoczęła dosyć niedawno, a już 2 września otrzymała propozycję pracy w Mediolanie. Jestem z niej bardzo dumna! Nie tylko zjawiskowa uroda, ale również siła przebicia i agencja, pomogły jej wejść do świata mody. Mam nadzieję, że jedna z moich ulubionych modelek zrobi wielką karierę.
Teraz zostawiam wam zdjęcia, które udało nam się zrealizować przed wyjazdem Klaudii.


Zdjęcia zrobił mój ulubiony fotograf: Nicholas Javed,
Makijaż wykonała rewelacyjna wizażystka: Renata Bator,
Pozowały: Klaudia Cichocka i Aleksandra Kusio,
Biżuterią zajęłam się ja - naszyjniki: Republika Artystyczna, pierścionki Belleju, bluzka z drugiego zdjęcia: Liil Dsn

Więcej zdjęć z tej sesji wstawię niebawem...



Pozdrawiam
Karolina





 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)