wtorek, 19 sierpnia 2014

Cherries - nowa polska marka modowa



        Kilka dni temu zobaczyłam na Facebooku zdjęcie świetnej sukienki, która od razu wpadła mi w oko. Zagłębiając się w szczegóły, bo przecież musiałam znaleźć informację dotyczące marki dowiedziałam się, iż Cherries debiutuje właśnie na polskim rynku swoją kolekcją na sezon jesień - zima 2014/2015
      Pewnie zastanawiacie się, dlaczego właśnie o tej firmie napisałam. Tak jak wspomniałam wcześniej sukienka, którą znalazłam wzbudziła moje zainteresowanie. Jako że wszystkie ubrania, które zobaczę od razu przypisuję modelkom z mojej agencji. Pomyślałam, że sukienka mogłaby wyglądać interesująco na Martynie (portfolio znajdziecie klikając na imię).
        Prostota, a zarazem elegancja… Prosty krój dopełniają detale: pelerynka, kryza, fantazyjne zaszewki, odkryte plecy, rozkloszowane rękawy, zmysłowe zapięcia. Sukienki wykonane z wysokiej, jakości tkanin (wełna, bawełna, kaszmir, jedwab)
Natomiast efekt końcowy dopełnia złota zawieszka w kształcie wiśni.
      Te i inne modele znajdziecie na stronie www.cherries.com.pl i na wybranych polskich platformach sprzedażowych dedykowanych modzie. Są dostępne w rozmiarach od XS (34) po XXL (46).
Zapraszam również do polubienia profilu na Facebooku:  
https://www.facebook.com/cherries4fashion?fref=ts





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)