środa, 27 kwietnia 2016

ŚLUB NA GŁOWIE

       Od jakiegoś czasu bacznie obserwuje branże ślubną. Dodatki, kolory, wybór sukni, fryzura, 
makijaż - to tylko część spraw, które za pewne spędzą nam sen z powiek. Znalazłam wiele agencji ślubnych, które oferują swoją pomoc - ja jednak, nie powierzyłabym tego nikomu :) Kilka miesięcy przygotowań, aby ten dzień był wyjątkowym, przecież każda z nas marzy o przepięknym ślubie.
Przeglądając inspiracje natknęłam się na kilka zdjęć, które szczególnie przykuły moją uwagę. Jako, że swoje plany mam już bardzo sprecyzowane. Chętnie podzielę się z wami kilkoma z nich. 

BIEL I ZŁOTO = ELEGANCJA. To kolory, które chodzą mi po głowie.Nie jestem zwolenniczką "żywych" kwiatów, dlatego alternatywą dla mnie będzie bukiet ślubny z broszek, który zachwycił mnie swoją wyjątkowością. Cenie sobie oryginalność, dlatego też chcę przemycić kilka moich pomysłów. A wy o czym marzycie? ;) 













2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)