poniedziałek, 9 maja 2016

:(

Dwa dni temu dotarła do mnie smutna wiadomość, której się nie spodziewałam... Mój bardzo dobry znajomy, fotograf Nicholas Javed zginął śmiercią tragiczną na Barbados, gdzie robił zdjęcia. Był człowiekiem prze zdolnym, dzięki niemu zajęłam się fotografią. Ogromnie pomógł mi w rozbudowie portfolio oraz przy nauce photoshopa. Uwielbiałam nasze rozmowy, kiedy to mówił głośno co go denerwuje, tym samym potrafił wysłuchać. Jako, że nasze drogi rozeszły się jakiś czas temu, dotarło do mnie, że życie jest bardzo kruche i powinniśmy czerpać z niego radość i przekazywać ją dalej... Nie ma słów, które opiszą to co się stało..

Po niżej kilka prac, które powstały dzięki Nicholasowi....
foto: Nicholas Javed
styl: Karolina Ukleja Fashion Stylist
Ps. Koniecznie zajrzyjcie na jego fanpage, gdzie znajdziecie mnóstwo cudownych zdjęć.








2 komentarze:

  1. Bardzo utalentowany fotograf. Miałaś wielką przyjemność z nim współpracować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że był bardzo utalentowany...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)