poniedziałek, 30 maja 2016

PONIEDZIAŁEK.

Poniedziałek, pierwszy dzień po długim weekendzie. Nowa praca! Co prawda totalnie nie związana z modą, ale nie martwcie się, mam mnóstwo czasu na działania modowe :)
Dzisiaj chciałabym pochwalić się moimi nowymi espadrylami. Ten rodzaj butów upodobałam sobie rok temu. Fenomenalne! Koszt 260 zł, znajdziecie je w centrum handlowym MODO. A wy, jakie buty lubicie najbardziej?
Większość moich stylizacji dopełniam rzeczami z wyższej półki cenowej... Jednak bardzo często kupuję tanie ubrania. Koszulka PEPCO 10 zł.

Ps. Zapraszam na mój nowy profil Facebookowy na którym znajdziecie inspiracje ślubne :)
ZE ŚLUBEM CI DO TWARZY

Z dedykacją dla Pani Komoda wrzucam packshoty butów :)









3 komentarze:

  1. mam bardzo podobne espadryle i jestem z nich mega zadowolona:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm koszulka swietna!
    A buciki mało co widać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne w zestawie z torebką i zegarkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej! :)