Stylista Ubioru, Fotograf, Model Manager

 

W mojej karierze zawodowej pracowałam jako Główna Stylistka Ubioru w telewizji. Organizowałam i tworzyłam sesje zdjęciowe dla projektantów ubioru, marek biżuteryjnych oraz modowych. Udzielałam porad klientom indywidualnym.

Zajmowałam się kolażami produktowymi dla londyńskiego portalu modowego. Pisałam teksty, komponowałam stylizacje na potrzeby kobiecego czasopisma. Jako PR Manager zdobyłam doświadczenie, wprowadzając na Polski rynek dużą markę biżuteryjną. Organizowałam spotkania z wydawnictwami, managerami gwiazd, a także stylistami ubioru. Dzięki tym doświadczeniom rozpoczęłam współpracę z kolejnymi firmami branży modowej.

Posiadam uprawnienia do pracy jako Visual Merchandiser oraz Stylista Witryn Sklepowych.

Prowadziłam własną agencję modelek, w której reprezentowałam 10 dziewczyn. Naszymi największymi sukcesami były pokazy mody w Polsce oraz Berlinie, a także sesje zdjęciowe dla projektantów ubioru oraz biżuterii. Wspierałam i uczyłam modelki na każdym etapie ich pracy.

Dysponuję studiem fotograficznym. Wykonuję zdjęcia z zakresu mody ~ portretu ~ beauty ~ produktu. Moje zdjęcia publikują magazyny na całym świecie. 

Aktualnie spełniam się również w roli managera modelek.